Zoofs
Stationsstraat 33-01
5281 ga Boxtel
Email: info@zoofs.nl
Openingstijden Zoofs Conceptstore
Ma:- gesloten
Di:- gesloten
Wo:- 10-17
Do: 10-17
Vr: 10-17
Za: 10-17
Algemene voorwaarden
Zoofs is een handelsnaam en merknaam van Zoofs
Zoofs gevestigd en kantoorhoudend aan de Nieuwe Nieuwstraat 66,5283 CE, te Boxtel,
is ingeschreven in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel te Eindhoven onder nummer 63524619.
BTW-nummer: NL193487184B01
E-mail: info@zoofs.nl
ZOOFS verricht haar werkzaamheden uitsluitend overeenkomstig deze voorwaarden, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.
Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen en overeenkomsten van ZOOFS..
Afwijkingen van deze voorwaarden zijn slechts geldig indien deze schriftelijk zijn overeengekomen.
1. Bestellen
2. Betalen
3. Verzendwijze en kosten
4. Levertijd
5. Retourneren
6. Non-conformiteit
7. Klachten en Geschillen
8. Privacy Policy
9. Cookies
10. Disclaimer
1. Bestellen
Orders kunnen via onze website www.zoofs.nl geplaatst worden.
Nadat we alle benodigde gegevens hebben ontvangen, krijgt u automatisch een opdrachtbevestiging via e-mail toegezonden.
2. Betalen
U kunt kiezen uit online betalen via iDEAL betaling loopt via Pay.nl, via PayPal, of vooruitbetaling per bank.
Ook kan u kiezen voor de keuze “afhalen” In de toegezonden opdrachtbevestiging staan de bestelde producten,
het totaalbedrag en een ordernummer beschreven.
Betalen met Paypal: U betaalt elektronisch via PayPal.
U betaalt met uw eigen e-mailadres en wachtwoord.
U kunt ook de optie Paypal gebruiken om met uw Credit Card te betalen.
Kijk voor meer informatie op de website van PayPal.
Voor reguliere Credit Card betalingen hoeft u geen account te hebben bij PayPal.
Betalen met iDEAL: Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen.
U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
U plaatst een bestelling op de zoofs.nl website.
Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen.
U wordt dan doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat.
U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling.
Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en Zoofs wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald.
De transactie zal bij uw bank als “zoofs” worden weergegeven.
Bij uitblijven van betaling na een termijn van 14 dagen, wordt de koper schriftelijk gemaand, waarbij € 10,00 administratiekosten in rekening worden gebracht, en is de verkoper gehouden de koopsom vermeerderd met deze administratiekosten via gerechtelijke weg te incasseren, waarbij tevens de kosten daarvan aan de koper in rekening worden gebracht.
3. Verzendwijze en kosten
Orders worden verzonden met PostNL, Deze leveren in de meeste gevallen de order af binnen 1-2 werkdagen na verzending.
Verzendingen geschieden voor rekening van de koper.
Als tijdstip van de juridische levering geldt het moment waarop de goederen door de klant in ontvangst zijn genomen. Mocht de bezorger u niet thuis treffen, dan hoort de bezorger een bericht bij u achter te laten.
Zendingen met Postnl kunnen na 2 afleverpogingen worden afgehaald op het postkantoor na vertoning van een geldige legitimatie.
Het pakket blijft 3 weken op het postkantoor liggen voordat het weer naar ons wordt teruggezonden.
Indien een pakket retour komt en wij moeten het opnieuw versturen dan rekenen wij opnieuw een bijdrage in de verzendkosten.
Wij bieden ook de mogelijkheid uw bestelling af te leveren op een ander adres.
U kunt dat aangeven bij het invullen van uw adresgegevens.
* Verzendkosten zijn afhankelijk van het soort pakket en het gewicht en deze worden berekend in de afreken omgeving.
4. Levertijd
Wij leveren de meeste artikelen binnen 1 tot 2 werkdagen na totstandkoming van de overeenkomst.
Met uitzondering van handgemaakte artikelen hiervoor kan de levertijd oplopen tot 4 weken dit geheel afhankelijk van de drukte.
Wilt u van te voren zekerheid of duidelijkheid hebben over de levertijd van een artikel neem dan contact op met ons op.
Als een artikel niet leverbaar blijkt te zijn, sturen wij u een email.
Zorg dus altijd dat uw emailadres juist is ingevuld en u deze regelmatig bekijkt.
Als een order verstuurd wordt is de verwachte aflevertijd van PostNL naar het buitenland:
1-2 dagen: België, Duitsland
Let op: De aflevertijd kan vertraagd worden door de plaatselijke douane!
5. Retourneren.
14 dagen niet goed, geld terug garantie.
Als de producten niet aan uw verwachtingen voldoen, mag u ze, mits in originele verpakking, binnen veertien dagen retourneren.
ZOOFS zal het door de koper betaalde bedrag binnen veertien dagen overmaken (De gemaakte verzendkosten voor verzending van en naar u zullen hierbij niet gecrediteerd worden). Hierbij dient de koper de desbetreffende factuur mee te sturen.
Een vermelding van de reden waarom het product niet aan uw eisen voldoet wordt op prijs gesteld maar is niet verplicht.
Annuleert u de bestelling, nadat de bestelling aan u verzonden is, dan is ZOOFS genoodzaakt u de verzendkosten in rekening te brengen.
Alle annuleringen dienen schriftelijk aan ZOOFS kenbaar te worden gemaakt.
Dit kan via e-mail of post. U dient in uw schriftelijke annulering in ieder geval uw volledige naam en order of factuurnummer te vermelden.
Terugbetaling:
Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig.
Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Zoofs heeft gedaan.
Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.
6. Non-conformiteit
Indien de klant een beschadigd product ontvangt, wordt deze door gratis omgeruild voor eenzelfde product.
Hiertoe dient de klant binnen 8 dagen na ontvangst contact op te nemen met onze klantenservice.
U heeft het verkeerde artikel ontvangen:
Indien de klant een verkeerd product ontvangt, wordt deze door Zoofs gratis omgeruild voor het juiste product.
Hiertoe dient de klant binnen 8 dagen na ontvangst contact op te nemen met onze klantenservice.
Wij vergoeden u alle kosten.
7. Klachten en geschillen
Voor klachten kunt u contact opnemen met:
ZOOFS
Nieuwe Nieuwstraat 66
5283 ce in boxtel
Email: info@zoofs.nl
De klacht wordt binnen 30 dagen afgehandeld.
Als dit voor ZOOFS niet haalbaar is, dan wordt de consument op de hoogte worden gesteld van de vertragingsduur.
Op al onze overeenkomsten is het Nederlands recht van toepassing.
De bevoegde Nederlandse rechter is bij aansluiting van andere instanties bevoegd tot kennisneming van alle geschillen die uit hoofde van de overeenkomst tussen ZOOFS de wederpartij mochten ontstaan.
Klachten over uw order dient u altijd binnen 2 maanden schriftelijk aan ons te melden.
8. Privacy Policy
ZOOFS respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.
Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen.
Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming.
ZOOFS
ZOOFS zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.
ZOOFS gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren:
Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden.
Om het winkelen bij zoofs.nl zo aangenaam mogelijk te laten zijn, slaan wij met uw toestemming uw persoonlijke gegevens en de gegevens met betrekking tot uw bestelling en het gebruik van onze diensten op.
Hierdoor kunnen wij de website personaliseren.
Wij gebruiken uw e-mailadres om u te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Als u hier niet langer prijs op stelt, kunt u zich uitschrijven op onze website.
Als u bij ZOOFS een bestelling plaatst bewaren wij, indien gewenst, uw gegevens op een Secure Server. U kunt een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven zodat uw naam en adres, telefoonnummer, e-mailadres, aflever- en betaalgegevens, zodat u deze niet bij iedere nieuwe bestelling hoeft in te vullen.
Gegevens over het gebruik van onze site en de feedback die we krijgen van onze bezoekers helpen ons om onze site verder te ontwikkelen en te verbeteren.
Als u reageert op een actie of prijsvraag, vragen wij uw naam, adres en e-mailadres. Deze gegevens gebruiken we om de actie uit te voeren, de prijswinnaar(s) bekend te maken, en de respons op onze marketingacties te meten.
ZOOFS verkoopt uw gegevens niet
ZOOFS zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.
Onze werknemers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.
9. Cookies
Cookies zijn kleine stukjes informatie die door uw browser worden opgeslagen op uw computer.
ZOOFS gebruikt cookies om u te herkennen bij een volgend bezoek.
Cookies stellen ons in staat om informatie te verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers.
Onze cookies geven informatie met betrekking tot persoonsidentificatie.
Indien u nog vragen mocht hebben over de Privacy Policy van ZOOFS., dan kunt u contact met ons opnemen.
Onze klantenservice helpt u verder als u informatie nodig heeft over uw gegevens of als u deze wilt wijzigen.
In geval wijziging van onze Privacy Policy nodig mocht zijn, dan vindt u op deze pagina altijd de meest recente informatie.
10. Disclaimer
Ondanks dat alle informatie op onze website met zorg en aandacht is samengesteld.
Is het niet uit te sluiten dat informatie niet juist is, onvolledig en/of niet up-to-date is.
Op alle op de site aanwezige informatie berust auteursrecht.
Het is niet toegestaan om informatie afkomstig van deze website zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van ZOOFS
te kopiëren en/of te verspreiden in welke vorm dan ook.
Bezoekers en/of gebruikers van onze website kunnen op geen enkele wijze rechten ontlenen aan de op de site aangeboden informatie.
ZOOFS is dan ook niet aansprakelijk voor door derden geplaatste informatie op deze website zoals bijvoorbeeld, maar niet uitsluitend, mededelingen, prijzen, productspecificaties en/of de gevolgen van transacties die op basis van de op deze website vermelde informatie zijn verricht.
Heeft u problemen ondervonden bij het bezoeken van zoofs.nl of heeft u op- en/of aanmerkingen over deze website neem dan contact met ons op.
zoofs.nl, Boxtel, Nederland
(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
Zoofs is een handelsnaam en merknaam van Zoofs
Zoofs gevestigd en kantoorhoudend aan de Nieuwe Nieuwstraat 66,5283 CE, te Boxtel,
is ingeschreven in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel te Eindhoven onder nummer 63524619.
BTW-nummer: NL193487184B01
E-mail: info@zoofs.nl
ZOOFS verricht haar werkzaamheden uitsluitend overeenkomstig deze voorwaarden, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.
Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen en overeenkomsten van ZOOFS..
Afwijkingen van deze voorwaarden zijn slechts geldig indien deze schriftelijk zijn overeengekomen.
1. Bestellen
2. Betalen
3. Verzendwijze en kosten
4. Levertijd
5. Retourneren
6. Non-conformiteit
7. Klachten en Geschillen
8. Privacy Policy
9. Cookies
10. Disclaimer
1. Bestellen
Orders kunnen via onze website www.zoofs.nl geplaatst worden.
Nadat we alle benodigde gegevens hebben ontvangen, krijgt u automatisch een opdrachtbevestiging via e-mail toegezonden.
2. Betalen
U kunt kiezen uit online betalen via iDEAL betaling loopt via Pay.nl, via PayPal, of vooruitbetaling per bank.
Ook kan u kiezen voor de keuze “afhalen” In de toegezonden opdrachtbevestiging staan de bestelde producten,
het totaalbedrag en een ordernummer beschreven.
Betalen met Paypal: U betaalt elektronisch via PayPal.
U betaalt met uw eigen e-mailadres en wachtwoord.
U kunt ook de optie Paypal gebruiken om met uw Credit Card te betalen.
Kijk voor meer informatie op de website van PayPal.
Voor reguliere Credit Card betalingen hoeft u geen account te hebben bij PayPal.
Betalen met iDEAL: Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen.
U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
U plaatst een bestelling op de zoofs.nl website.
Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen.
U wordt dan doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat.
U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling.
Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en Zoofs wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald.
De transactie zal bij uw bank als “zoofs” worden weergegeven.
Bij uitblijven van betaling na een termijn van 14 dagen, wordt de koper schriftelijk gemaand, waarbij € 10,00 administratiekosten in rekening worden gebracht, en is de verkoper gehouden de koopsom vermeerderd met deze administratiekosten via gerechtelijke weg te incasseren, waarbij tevens de kosten daarvan aan de koper in rekening worden gebracht.
3. Verzendwijze en kosten
Orders worden verzonden met PostNL, Deze leveren in de meeste gevallen de order af binnen 1-2 werkdagen na verzending.
Verzendingen geschieden voor rekening van de koper.
Als tijdstip van de juridische levering geldt het moment waarop de goederen door de klant in ontvangst zijn genomen. Mocht de bezorger u niet thuis treffen, dan hoort de bezorger een bericht bij u achter te laten.
Zendingen met Postnl kunnen na 2 afleverpogingen worden afgehaald op het postkantoor na vertoning van een geldige legitimatie.
Het pakket blijft 3 weken op het postkantoor liggen voordat het weer naar ons wordt teruggezonden.
Indien een pakket retour komt en wij moeten het opnieuw versturen dan rekenen wij opnieuw een bijdrage in de verzendkosten.
Wij bieden ook de mogelijkheid uw bestelling af te leveren op een ander adres.
U kunt dat aangeven bij het invullen van uw adresgegevens.
* Verzendkosten zijn afhankelijk van het soort pakket en het gewicht en deze worden berekend in de afreken omgeving.
4. Levertijd
Wij leveren de meeste artikelen binnen 1 tot 2 werkdagen na totstandkoming van de overeenkomst.
Met uitzondering van handgemaakte artikelen hiervoor kan de levertijd oplopen tot 4 weken dit geheel afhankelijk van de drukte.
Wilt u van te voren zekerheid of duidelijkheid hebben over de levertijd van een artikel neem dan contact op met ons op.
Als een artikel niet leverbaar blijkt te zijn, sturen wij u een email.
Zorg dus altijd dat uw emailadres juist is ingevuld en u deze regelmatig bekijkt.
Als een order verstuurd wordt is de verwachte aflevertijd van PostNL naar het buitenland:
1-2 dagen: België, Duitsland
Let op: De aflevertijd kan vertraagd worden door de plaatselijke douane!
5. Retourneren.
14 dagen niet goed, geld terug garantie.
Als de producten niet aan uw verwachtingen voldoen, mag u ze, mits in originele verpakking, binnen veertien dagen retourneren.
ZOOFS zal het door de koper betaalde bedrag binnen veertien dagen overmaken (De gemaakte verzendkosten voor verzending van en naar u zullen hierbij niet gecrediteerd worden). Hierbij dient de koper de desbetreffende factuur mee te sturen.
Een vermelding van de reden waarom het product niet aan uw eisen voldoet wordt op prijs gesteld maar is niet verplicht.
Annuleert u de bestelling, nadat de bestelling aan u verzonden is, dan is ZOOFS genoodzaakt u de verzendkosten in rekening te brengen.
Alle annuleringen dienen schriftelijk aan ZOOFS kenbaar te worden gemaakt.
Dit kan via e-mail of post. U dient in uw schriftelijke annulering in ieder geval uw volledige naam en order of factuurnummer te vermelden.
Terugbetaling:
Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig.
Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Zoofs heeft gedaan.
Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.
6. Non-conformiteit
Indien de klant een beschadigd product ontvangt, wordt deze door gratis omgeruild voor eenzelfde product.
Hiertoe dient de klant binnen 8 dagen na ontvangst contact op te nemen met onze klantenservice.
U heeft het verkeerde artikel ontvangen:
Indien de klant een verkeerd product ontvangt, wordt deze door Zoofs gratis omgeruild voor het juiste product.
Hiertoe dient de klant binnen 8 dagen na ontvangst contact op te nemen met onze klantenservice.
Wij vergoeden u alle kosten.
7. Klachten en geschillen
Voor klachten kunt u contact opnemen met:
ZOOFS
Nieuwe Nieuwstraat 66
5283 ce in boxtel
Email: info@zoofs.nl
De klacht wordt binnen 30 dagen afgehandeld.
Als dit voor ZOOFS niet haalbaar is, dan wordt de consument op de hoogte worden gesteld van de vertragingsduur.
Op al onze overeenkomsten is het Nederlands recht van toepassing.
De bevoegde Nederlandse rechter is bij aansluiting van andere instanties bevoegd tot kennisneming van alle geschillen die uit hoofde van de overeenkomst tussen ZOOFS de wederpartij mochten ontstaan.
Klachten over uw order dient u altijd binnen 2 maanden schriftelijk aan ons te melden.
8. Privacy Policy
ZOOFS respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.
Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen.
Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming.
ZOOFS
ZOOFS zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.
ZOOFS gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren:
Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden.
Om het winkelen bij zoofs.nl zo aangenaam mogelijk te laten zijn, slaan wij met uw toestemming uw persoonlijke gegevens en de gegevens met betrekking tot uw bestelling en het gebruik van onze diensten op.
Hierdoor kunnen wij de website personaliseren.
Wij gebruiken uw e-mailadres om u te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Als u hier niet langer prijs op stelt, kunt u zich uitschrijven op onze website.
Als u bij ZOOFS een bestelling plaatst bewaren wij, indien gewenst, uw gegevens op een Secure Server. U kunt een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven zodat uw naam en adres, telefoonnummer, e-mailadres, aflever- en betaalgegevens, zodat u deze niet bij iedere nieuwe bestelling hoeft in te vullen.
Gegevens over het gebruik van onze site en de feedback die we krijgen van onze bezoekers helpen ons om onze site verder te ontwikkelen en te verbeteren.
Als u reageert op een actie of prijsvraag, vragen wij uw naam, adres en e-mailadres. Deze gegevens gebruiken we om de actie uit te voeren, de prijswinnaar(s) bekend te maken, en de respons op onze marketingacties te meten.
ZOOFS verkoopt uw gegevens niet
ZOOFS zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.
Onze werknemers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.
9. Cookies
Cookies zijn kleine stukjes informatie die door uw browser worden opgeslagen op uw computer.
ZOOFS gebruikt cookies om u te herkennen bij een volgend bezoek.
Cookies stellen ons in staat om informatie te verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers.
Onze cookies geven informatie met betrekking tot persoonsidentificatie.
Indien u nog vragen mocht hebben over de Privacy Policy van ZOOFS., dan kunt u contact met ons opnemen.
Onze klantenservice helpt u verder als u informatie nodig heeft over uw gegevens of als u deze wilt wijzigen.
In geval wijziging van onze Privacy Policy nodig mocht zijn, dan vindt u op deze pagina altijd de meest recente informatie.
10. Disclaimer
Ondanks dat alle informatie op onze website met zorg en aandacht is samengesteld.
Is het niet uit te sluiten dat informatie niet juist is, onvolledig en/of niet up-to-date is.
Op alle op de site aanwezige informatie berust auteursrecht.
Het is niet toegestaan om informatie afkomstig van deze website zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van ZOOFS
te kopiëren en/of te verspreiden in welke vorm dan ook.
Bezoekers en/of gebruikers van onze website kunnen op geen enkele wijze rechten ontlenen aan de op de site aangeboden informatie.
ZOOFS is dan ook niet aansprakelijk voor door derden geplaatste informatie op deze website zoals bijvoorbeeld, maar niet uitsluitend, mededelingen, prijzen, productspecificaties en/of de gevolgen van transacties die op basis van de op deze website vermelde informatie zijn verricht.
Heeft u problemen ondervonden bij het bezoeken van zoofs.nl of heeft u op- en/of aanmerkingen over deze website neem dan contact met ons op.
zoofs.nl, Boxtel, Nederland
(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)